metamorfoza | kobieta w wieku eleganckim

by - 16:04

Dzień dobry! Dziś chciałabym Wam zaprezentować wieczorowy  makijaż kobiety dojrzałej. 


Miałam spory problem ze światłem podczas fotografowania, nie współpracowało i czasem pokazało to co nie powinno. Nie zawsze warunki sprzyjają, ale dałyśmy radę! Plan na tą metamorfozę był oczywisty, podkreślamy przepiękne i pełne usta, intensywną pomadką i mocno rozświetloną cerę. 


Chodzi mi po głowie pewien projekt. Co byście powiedzieli na nagranie makijażu z udziałem kobiety dojrzałej? Wszystko było by na zasadzie jak tutaj lub tutaj. Rozważam jeszcze wersje mówioną, przy tym trochę dłuższą, ale niestety przy obecnej sytuacji jest to niestety niemożliwe. Osoby w wieku dojrzałym, przechodzą Koronawirusa gorzej. Nie chciałabym narażać swoich cudownych kobiet na zagrożenie, wiec projekt pojawi się z opóźnieniem. :( 

Wracając do makijażu, na początku podkreśliłam usta delikatnie ale soczyście. Taki efekt super sprawdzi się na co dzień. 


Idąc o krok dalej, pogłębiłyśmy efekt i wypełniliśmy usta ciemniejszą pomadką by stworzyć wieczorową wersję makijażu.




You May Also Like

2 komentarze